A journey of a thousand miles must begin with a single step :)

Friday, October 5, 2012

Dear kawan




Korang tau apa erti kawan? Orang cakap, kawan ketawa banyak boleh cari, tapi kawan nangis? Susah woo nak cari. Alhamdulillah, Allah kurniakan aku kawan yang aku sayang. Hihi eventhough banyak gila masalah dalam persahabatan kita, tapi sekejapp jee gaduhnya. Lepastu baik balik. Hewhew. Aku ada Liyana, Aina syuhada, Azwarina, Siti Aina, Samsina, Aisyah dan Najwa. Haaa ramai tuu kawan akuuu. Hihi :3 Hm aku sayang diaorg. Tapi tktau lah kalau diaorg tk sayang aku kan. Tapi yang penting, hidup aku takkan complete kalau tkda diaorg. Seriously, eventhough banyak masalah kita share sama-sama, especially Liyana! Haha tapi, dalam geng tu ada 3,4 orang je yang satu kepala dengan aku. "kaki bising". Memang tkboleh diam. Haha kalau time rehat kedua, korang jangan tanyalah siapa yang bising tu. Mesti kitaorg.. Haha tak kira lah time rehat keee, dalam class ke sama je. Especially class agama dengan English! Sorry tau ustazah dengan SIR? Kami banyak buat salah. Act, memang mcm2 perangai kitaorg ni, Yang kuat sentap ada, tapi sentap 2 minit je. lepastu elokk. Haha yang sensitive ada, yang pendiam ada, kaki peyek ada, yang gila2 pun ada! persekolahan aku diceriakan dengan gelak ketawa diaorg. Cuba imagine kalau semua pendiam? Haaaa, matilah aku. Aku harap kita kawan selamanya kayy? Aku sayang korang. Tulus dari hati yang ikhlas ni, sayang sangat. Insyaallah, Kawan dunia akhirat. Amin~

                                    
                                                                                                    
                                                                                                                              Yang benar,