A journey of a thousand miles must begin with a single step :)

Thursday, September 22, 2011

Apa cerita?

Hello readers. Amboi, Lama gila tk update blog. Haha tkda masa nak tulis buat karangan memanjang dekat sini. Buku teks Sejarah menunggu ;D Haha apa kes? Pmr nak dekat ni. Apa lagi, Pulun habis habis. Jangan sampai menyesal. Itu lah terngiang-ngiang nak pergi sekolah, sampai balik rumah. Bila time over tu datang, Sampai nak tidur pun dok terfikir lagii. Macammana lah aku ni nak jawab periksa nanti. Haha Pejam celik pejam celik tinggal 8 hari lagi nak Pmr :') Well, Im trying to catch up everythaaang. Tak semudah itu kay. Form 1 2 3 kena revise semua. Tu baru Pmr, Belum SPM. exam nak dekat ni, janganlah nak gaduh gaduh dah xD eventhough ada yang tk berapa menyenangkan hati -_________- orang serious apa semua, dia boleh main main.Buku teks kalau hilang kena ganti. Itu yang aku menggelabah kot kot hilang ke. Padahal aku bukan letak atas bumbung pun buku tu. tapi boleh hilang kan. Haha eh yang tk berkenaan memang tk faham. Tapi aku percaya, Yang berkenaan mesti terasa. I dont even know what are you trying to do. And I dont even care if you say, Ops! sorry weh. The problem is she never say anything (Y) Haha isnt that brash? Nawh, maaf kalau aku ada tersilap buat apa apa. Peace ;)