A journey of a thousand miles must begin with a single step :)

Sunday, April 17, 2011

kem kepimpinan :)

subuh subuh aku dah bangun hari ini :) cehh buang tebiat . Haha selalu kalau tk terpacak matahari dekat atas kepala tak bangun bangun ehh ? sebab ada kem kepimpinan . waktu subuh tu mula lah bunyi alarm . mimpi aku pun terhenti sampai situ . air liur basi dah dibersihkan . katil dah kemas . baju dah gosok . bantal dah susun . apa lagi ? ready go pergi mandi . 20 minit mandi pagi wehh . Haha itu mandi ke tidur tu ? Haha mana tak nya , termenung lagi . tak semangat langsung nak pergi sekolah pagi tu . asyik jealous tengok orang lain terbongkang lagi tidur kan ? yelahh hari sabtu . hihihi ** ;) dah siap pakai baju ! yaayy masa untuk berangkat . eh jap jap . tadi kata tak semangat . ni tiba tiba yaay pulak ? Haha nantaklah kan . sampai sekolah jumpa kawan kawan mula laaahhh . mulut ni cot cet cot cet . Hahaha . so far aku enjoy pergi kem kepimpinan ni . aihh maklumlah banyak aktiviti . kalau difikirkan jugak , daripada aku tak datang duduk rumah ke sana ke mari buang masa . baik aku pergi buat aktiviti berfaedah kan ? dekat sana kene bagi bagi kumpulan . biasalah tu , lumrah hidup . tak kan asyik nak sama dengan geng je kann ? Haha tapi dah nasib aku kot . dapat jugak geng dalam satu group ;) weehaaa . Haha group 9 :) diketuai oleh LIM LI ERN form 5 , kak aimi banyak lagi lahh . heeee best best . BRAVO BRAVO ! aku ingat kakak cina tu sombong . Haha actually tak . dont judge its book without its cover kay . eh eh betul ke tu ? Haha nantaklah . well dia okay lah . friendly jugakk ;) well sampai di sini sahaja coretan saya . sekian sekian sekian . kayy bye , xoxo fatiie .