A journey of a thousand miles must begin with a single step :)

Thursday, November 25, 2010

kisah sedih :'(

apakah yang akan anda lakukan bila sedih yang teramat sangaaaat ? kalau saya , saya perlukan dorongan daripada orang-orang sekeliling :') berbeza dengan pendapat orang lain , kandangkala SI A lebih suka mendengar muzik untuk menghilangkan rasa sedih tu . si B pulak lebih suka untuk bersendirian dan si C lebih suka untuk membaca dan lebih mendekatkan diri dengan ALLAH :)

peristiwa sedih ni mesti banyak dalam diri seseorang . SEMESTINYA , seseorang tu ada peristiwa yg sedih dalam kehidupan.cakap pasal sedih nii . aku sebenarnya tengah sedih . yelah . manusia kan ? kalau jatuh dan gagal sesekali , mestilah sedih . bak kata pepatah : hidup ni ibarat RODA . kadangkala kita berada di bawah , dan kadangkala kita berada di atas :'( aku turun kelas :( haa , keputusan aku pun tak memuaskan kali niii :'( yes , maybe salah aku jugakk . kurang berusaha . O.K.U ! :( pernah jugak aku cakap dalam hati : kenapa ye ? aku bukan tak usaha langsung . aku usaha ! aku dah buat yg terbaik :') tapi , keputusan tu tak setanding apa yg aku target . ACTUALLY , takde lah bad sgt keputusan aku . tapi disebabkan MATHS aku jatuh yg terlalu byk ! markah maths aku teruk . yg lain , aku okaay . seriously , if aku compare dengan orang lain , if maths aku okay . no. aku pun tak teruk . okayokay saja . even markah maths aku teruk pun , peratus aku ada yg sama dengan budak kelas atas . tapi cikgu masukkan aku kelas bawah :( OMG ! whatthe -.- taktaulah :) aku cuma nak the best untuk PMR . fenomena 2008 , akan terjadi semula , dimana aku bertungkus lumus nak dapat straight A'S for upsr . anddd aku dapat capaikan cita2 tu . PRAY FER ME :')