A journey of a thousand miles must begin with a single step :)

Tuesday, August 10, 2010

SENIOR yang baik hati :)

HAHAHA kakak senior ! oh kakak senior :) tunjuk bagus dengan junior ? haha bagus ! anda bagus ke ? oh fikirlah sendiri ;p haha nak marah-marah kami ? HAHA nasib baik kami diam . sebab anda kan senior ! sekolah tu milik awak seorang kan ? kenape aku ckp macamni ? haaaa .. sebab tempat duduk dekat bilik tayangan tu kan kau punya sorang ? orang lain nak duduk pun kau marah :P
hahahahaha macam BUDAK KECIK okeyh ! sangat melucukan :) kakak senior yg disayangi , kami menyampah gila dekat awak ! saya cakap "KAMI" bukan "SAYA" . so , if kami means RAMAI lah kan ? haha ramai tau . bukan seorang atau dua orang :O *KAGUM betul :)

situasi di tempat perbincangan pelajar , dekat bilik tayangan ;)

kami : sedang asyik bermain G-MATHS , bertujuan untuk membuat latihan sebab ade perlawanan..
senior and the geng : *datang tanpa diundang :P
kami : buat taknampak ;p *mata kene thinted :D
senior : BANGUNLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH >.< *nada yg tinggi
kami : terkejut lalu kemas barang2 masuk dlm ps :)

p/s:aku rase tempat duduk tu takde pun nama dia..perlu ke aku sebutkan nama dia ? oh takperlu kut.sebab menyemak je dlm blog aku ni :Phahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahaha nasib baik kami takcampak blazer pps yg warna merah menyala tu :P hahaha kami junior yang baik :) bukan macam kau :)